Polski Klub Stereoskopowy › Forum › Stereoskopia › Techniki i sztuczki › Praca na temat technologii 3D#1
Polski Klub Stereoskopowy    
Toggle Blocks .:: Strona główna :: Forum dyskusyjne :: Moje konto ::.
Menu główne

O użytkowniku

Witaj Nieznajomy

Pseudonim
Hasło

albo...
 Zarejestruj się
jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś...

Członkowie:
Ostatni: Tiaranc
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 1150

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 63
Roboty: 1
Zespół: 0
Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

Praca na temat technologii 3D
Sposoby i wskazówki...
Rozpocznij nowy temat   Odpowiedz na temat     |##| -> |=|     Forum - strona głównaTechniki i sztuczki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojok040
Gaduła
Gaduła

PisanieNadesłano: Nd 13 lut. 2011 21:59    Temat wiadomości: Praca na temat technologii 3D Odpowiedz cytując

Skoro sposoby to myślę, że jest to odpowiedni dział Puszczający oczko Jeśli się mylę proszę o przeniesienie.

Jestem uczniem gimnazjum i biorę udział w konkursie na referat dotyczący fizyki. Jako że interesuję się 3D napisałem prace na temat ogólnych zasad działania i prezentacji materiałów w 3D. Część jest w dużym, uproszczeniu, ponieważ dokładnie techniczne opisy nie są tu do szczęścia potrzebne.

Częściowo chciałem się też pracą pochwalić ("Patrzcie! Ja to napisałem") Bardzo szczęśliwy , ale jeśli ktoś ma czas i chęci to prosiłbym o opinie i wskazówki dotyczące tekstu i zawartości. Mam nadzieję że jest on ok.

[Link do pracy]

Obrazki specjalnie gorszej jakości, aby praca mniej ważyła...

Do organizatorów konkursu: Praca jest w całości moja, została tu umieszczona przez autora. Wykorzystywanie i rozpowszechnianie jej bez wiedzy i zgody autora zabronione.

Ostatnio zmienił(a) wojok040 dnia Cz 29 wrz. 2011 20:15, w całości zmieniany 2 razy
Powróć na górę
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Piernik
Maxi Gaduła
Maxi Gaduła

Skąd jesteś: Katowice